קול קורא ליקבים ישראליים להצטרפות לRoadshow יין בסין ובהונג קונג!
ענף היין במכון היצוא מזמין יקבים ישראלים לקחת חלק ברודשואו ייחודי לסין והונג קונג , שיצא בחודש נובמבר 2025.
הרודשואו יתמקד ביצירת הזדמנויות עסקיות ממשיות בשניים מהשווקים הדינמיים והצומחים ביותר בתחום היין באסיה.
תערוכת היין והמשקאות של הונג קונג
תערוכה הרלוונטית ליבואני משקאות חריפים, יבואני יינות, בירות, תחליפי משקאות ללא אלכוהול, מוצרים משלימים לברי יין ומעדניות.
בתערוכה יציגו יקבים מרחבי העולם- צ'ילה, אוסטרליה, צרפת, מקסיקו, אנגליה, קנדה ועוד.
במסגרת התערוכה הנציגות של הונג קונג מזמינה יבואנים מהתחום להירשם למסלול ההחזרים בו ניתן לקבל החזר של עד 1800 דולר הונג קונגי במזמן, ליבואנים שיבקרו ב3 ימים בתערוכה.