מפגש עם הנספחת הכלכלית החדשה של הונג קונג- גב' עינב נקסון

לשכת המסחר ישראל-אסיה שמחה מאוד להזמין את חברי הלשכה לשני מפגשים עם עינב ניקסון הנספחת הכלכלית הבאה בהונג קונג. האירוע הראשון יתקיים פרונטלי בתאריך 3.7.22 בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר ועם אגף סחר חוץ של משרד הכלכלה. האירוע השני יתקיים בזום בתאריך 17.7.22, המפגשים מיועדים לאלו הפועלים בהונג קונג ומחפשים שיתופי פעולה. לשכת המסחר ישראל-אסיה […]